Üldtingimused

Kasutustingimused

1. Üldtingimused

1.1. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.koeramaailm.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku OÜ Parim Sõber (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.2. Müüja andmed: OÜ Parim Sõber, reg. nr. 12536823, asukoht Vinkli 4, Tallinn.

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on märgitud toodete juurde, esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale võib lisanduda  tasu kauba kättetoimetamise eest.

 

2.2. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist, tellimuse suurusest ja kaalust. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

3. Tooted

3.1. Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.
3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode laost puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub E-poe töötaja Kliendiga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 14 päeva jooksul.
3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

4. Ostu sooritamine

4.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita

nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse

ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
4.2. Pärast nõutud andmete sisestamist ja Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse ning tellimuse eest arve.

4.3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole.
4.4. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
4.5. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4.6. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse

sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud)

viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Kliendil on võimalik soovi korral valida endale raha tagastuse asemel samaväärne ja sama hinnaga asendustoode või nõustuda pikema tarneajaga.

 

5. Kohaletoimetamine

5.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti Vabariik.

5.2. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.
5.3. Valides kohaletoimetamise viisina Itella Smartpost või Omniva pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 1-4 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile eeldusel et kauba eest on tasutud. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Omniva pakiautomaadid asuvad välitingimustes ning sinna tellimisel peab Klient jälgima välisõhu temperatuuri. Itella Smartpost automaadid asuvad siseruumides. Kohaletoimetamine SmartPost pakiautomaati maksab 3,99€ ning Omniva pakiautomaati maksab 3,99€. Kui tellimuse kogusumma on võrdne või ületab 39 EUR, siis on Omniva ja Smartpost pakiautomaatidesse kohaletoimetamine tasuta.
5.4. Valides kohaletoimetamise viisina Postkontori, jõuab Toode Kliendi poolt valitud postkontorisse 1-4 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile eeldusel et kauba eest on tasutud. Toote jõuadmisest postkontorisse, teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab infot postkontori kohta, kust Klient Toote kätte saab. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Kohaletoimetamine postkontorisse maksab 5,59€. Kui tellimuse kogusumma on võrdne või ületab 60 EUR, siis on postkontoritesse kohaletoimetamine tasuta.
5.5. Valides kohaletoimetamise viisina Kulleri, jõuab Toode Kliendi poolt valitud aadressile 1-4 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile eeldusel et kauba eest on tasutud. Koeramaailm.ee kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja. SmartKULLER kuller saadab kohaletoimetamise päeva hommikul Kliendile SMS-i kohaletoimetamise kellaajaga. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule ning Kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade e-kirjaga Kliendi e-posti aadressile. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

5.6. Juhul, kui Klient on tellimuse  vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 15.00 kuni esmaspäeval kella 09.00-ni) või riigipühal, hakkab 2-4 tööpäeva tähtaeg kulgema nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 09.00.
5.7. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.
5.8. Juhul, kui  Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama,  saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@koeramaailm.ee

6. Taganemisõigus

6.1. Kliendil on õigus tehingust 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg hakkab kulgema arvates Toote Itella Smartpost, Omniva pakiautomaati või Eesti Posti postkontorisse saabumise teate kättesaamisest, kulleri puhul arvates Toote Kliendi aadressini jõudmisest.

6.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
6.3. Klient on kohustatud teavitama E-poodi Toote ümbervahetamisest või tagastamisest, saates vastavasisulise e-kirja e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest: info@koeramaailm.ee. E-kirjas tuleb muuhulgas märkida ümber vahetatava või tagastatava tellimuse number ning sooviavaldus: kas soovitakse toote vahetust või rahatagastust.
6.4. Toode on võimalik ümber vahetada või tagastada pakiautomaadi, kulleri või postkontori kaudu. 
6.5. Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Itella Smartpost või Omniva pakiautomaat, saab Toote ümber vahetada või tagastada Itella Smartpost või Omniva pakiautomaadi vahendusel.  
6.6. Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Postkontor või  kuller, saab Toote ümber vahetada või tagastada ka pakiautomaadi vahendusel. 
6.7. Toode jõuab E-poodi 2-5 tööpäeva jooksul. Toote kättesaamise kohta saadab E-pood Kliendi e-postile kinnituse.
6.8. Müüjal on õigus tagastatava toote transpordikulu kuni 10 EUR ulatuses kliendilt küsida ning selles mahus tagastatavast summast maha võtta.
6.9. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul arvates Toote õigeaegsest saabumisest E-poodi. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tegi tagastatava tellimuse makse. 

6.10. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi

saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub

varem.

6.11. Kui Klient on sõnaselgelt valinud E-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja

kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood tarbijale tagastama kulu,

mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
6.12. Ostusumma tagastuse korral, ei hüvita Müüja Kliendile asjaomase ostuga seotud kulleriteenuse kulu.
6.13. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla avatud või kahjustunud pakendiga, Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.

6.14. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik

kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks

füüsilises poes.

6.15. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises

veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada

tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

6.16. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind

veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

7. Pretensioonide esitamise kord

 

7.1. E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on E-poe kohustus. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@koeramaailm.ee.

7.2. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.


7.3. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

8. Vastutus

8.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
8.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

9. Privaatsuspoliitika

9.1. E-poe Koeramaailm.ee isikuandmete vastutav töötleja on OÜ Parim Sõber, (registrikood 12536823) asukohaga Vinkli 4, Tallinn, tel 54 54 54 55.

 

9.2. Milliseid isikuandmeid töödeldakse

 

  • nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
  • kauba kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed.

 

9.3. Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

  • Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
  • Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
  • Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
  • Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
  • Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

 

9.4. Õiguslik alus

 

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

 

9.5. Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

 

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kauba komplekteerijale edastatakse lisaks veel komplekteeritava kauba nimekiri. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

 

9.6. Turvalisus ja andmetele ligipääs

 

Isikuandmeid hoitakse veebimajutuse serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

 

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

 

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

 

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) isikuandmete töötlemine toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

 

9.7. Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

 

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

 

9.8. Nõusoleku tagasivõtmine

 

Kui isikuandmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

 

9.9. Säilitamine

 

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Andmeid säilitatakse mitte kauem kui see on vajalik ning andmete säilitamise perioodid võivad põhineda Parim Sõber OÜ õigustatud huvil või kohaldataval õigusel.

 

9.10. Kustutamine

 

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

 

9.11. Ülekandmine

 

E-posti teel esitatud ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab ülekandmisele kohalduvatest isikuandmetest.

 

9.12. Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku või Parim Sõber OÜ õigustatud huvi korral. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

 

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

 

9.13. Vaidluste lahendamine

 

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (info@koeramaailm.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon.

 

10. Kasutamistingimused ja nende muutmine

10.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
10.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
10.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
10.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud Toote hind ekslik.

11. Muud tingimused

11.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Harju Maakohtusse, Tarbijakaitseametisse ja/või tarbijakaebuste komisjoni.

12. Klienditugi

12.1. Klienditoe e-posti aadress: info@koeramaailm.ee.